The Slender Online - Korku Oyunları - En İyi Korku Oyunu Oyna
    Popüler
    • Korku Labirenti
    • +18 Korku Oyunu
    • 3D Ayıcıklarla 5 Gece 2
    • 3D Korkunç Gözler
    • The Slender Online
    • Siyah Güller 3D
    • Minecraft Slender Oyunu
    • 3D Ayıcıklarla 5 Gece
    • Ayıcıklarla 5 Gece
    • Korkunç Şato
    • 3D Çıkmaz Labirent
    • Slender Kogama - Online Korku
    • Kanlı Hastane
    • Akıl Hastanesi 3D
    • Slender Man Katili
    • Çarşamba Karısı
    • Korkunç Slender Man 3D
    • Seni Özledim 2
    • Kırmızı Buton
    • Slender Peşinizde
    • Korkunç Odadan Kaçış
    • Slender Must Die
    • Okul
    • Korku Labirent
    • Korku Dolu Ev
    • 3D Korkunç Orman
    • Maryse
    • Slender Man Kış Korkusu

    Benzer Oyunlar

    Sponsor
  • Slender Kogama - Online Korku
  • Sponsor
  • 3D Korkunç Orman
  • Sponsor
  • 3D Korkunç Hayalet
  • Sponsor
  • 3D Ayıcıklarla 5 Gece 2
  • Sponsor
  • Devamlı

The Slender Online Oyunu Oyna

Tuşlar: WASDSHIFTFAREEF

The Slender Online Oyunu Hakkında

Beklenen Korku Oyunu sonunda gelmiştir. Özellikle Slender Man hayranları çok memnun kalacaktır. Çünkü bu sefer Online olarak oynayabileceksiniz. Online Korku Oyunları çok bulunmamaktadır. Sizin için sürekli olarak araştırma yapmaya çalışıyorum. Hikayemize başlamadan önce ilk olarak Online ya da normal olarak başlama seçeneklerinden birisini kullanacaksınız. Gözünüzü açtığınız yer karanlık bir orman olacaktır. Her taraflarda ağaçlar bulunuyor. Ortam çok ıssız, sisli ve karanlıktır. Göz önünü görmekte dahi zorlanacaksınız. ’F’ tuşu el lambanızı açıp kapamanıza yardımcı olacaktır. Slender ile göz göze gelmemeye çalışınız. Görüş açınızı bozduğu gibi çıkardığı sesler yüzünden kalbinizi durdurabiliyor. Onu gördüğünüz ya da fark ettiğiniz zaman tam tersi köşeye doğru koşarak uzaklaşmaya çalışın. Mümkünse ondan bir şekilde kurtulunuz. The Slender Online ismi verilen oyunda karakteri dıştan hiçbir zaman göremeyeceksiniz. Sanki onun yerine girmişçesine hareket edeceksiniz. Sürekli koşarsanız çok fazla yorulursunuz. Zaman zaman dinlenmeniz gerekiyor. Bulunduğunuz yer aydınlık ya da çok uzun süre duracaksanız lambayı kapatmalısınız. Böylelikle sizi fark edemeyecektir. Işık onu çekeceğinden sadece kaçacağınız zamanlarda gözünüzün önünü görmek için yakabilirsiniz.

Yorumlar




avatar
Beyninizi atlar yapsın
2017-05-28 17:48:24
11
avatar
amk mallar eşekler beyninizi atlar yesin bide soksun
2017-05-28 17:47:22
11
avatar
dsfdsfdf
2017-05-27 14:29:28
YORUM YAZMAK İÇİN TIKLAYINIZ.... KÜFÜR İÇERİKLİ YORUMLAR ONAYLANMAYACAKTIR.
avatar
Slender TR
2017-05-22 17:39:44
YORUM YAZMAK İÇİN TIKLAYINIZ.... KÜFÜR İÇERİKLİ YORUMLAR ONAYLANMAYACAKTIR.
avatar
özkan
2017-05-16 17:35:14
hadi herkez gelsin
avatar
özkan
2017-05-16 17:35:12
hadi herkez gelsin
avatar
özkan
2017-05-16 17:35:11
hadi herkez gelsin
avatar
özkan
2017-05-16 17:35:10
hadi herkez gelsin
avatar
özkan
2017-05-16 17:35:09
hadi herkez gelsin
avatar
özkan
2017-05-16 17:35:07
hadi herkez gelsin
avatar
özkan
2017-05-16 17:35:03
hadi herkez gelsin
avatar
emir
2017-05-13 13:13:57
güzel bi oyun olduğu belli **a oyun açılmıyo
avatar
emir
2017-05-13 13:13:00
YORUM YAZMAK İÇİN TIKLAYINIZ.... KÜFÜR İÇERİKLİ YORUMLAR ONAYLANMAYACAKTIR.
avatar
aşkım enes
2017-05-06 14:41:37
ananın......................................koyim böyle korkuç oyun olmaz
avatar
elif
2017-05-06 12:54:54
YORUM YAZMAK İÇİN TIKLAYINIZ.... KÜFÜR İÇERİKLİ YORUMLAR ONAYLANMAYACAKTIR.
avatar
elif
2017-05-06 12:54:47
YORUM YAZMAK İÇİN TIKLAYINIZ.... KÜFÜR İÇERİKLİ YORUMLAR ONAYLANMAYACAKTIR.
avatar
ceylin ada aliş
2017-04-25 22:55:23
ben 8 yaşındayım **a oyuna resmen aşık oldum
avatar
umut
2017-04-23 18:28:26
acılmıy oabi yaaaaaaaaaaaaaa
avatar
umut
2017-04-23 18:28:24
acılmıy oabi yaaaaaaaaaaaaaa
avatar
umut
2017-04-23 18:28:17
acılmıy oabi yaaaaaaaaaaaaaa
avatar
umut
2017-04-23 18:28:02
acılmıy oabi yaaaaaaaaaaaaaa
avatar
egemen
2017-04-22 16:27:51
herkese merhaba oyun niye açılmıyor bilen söylesin
avatar
egemen
2017-04-22 16:27:48
herkese merhaba oyun niye açılmıyor bilen söylesin
avatar
egemen
2017-04-22 16:27:45
herkese merhaba oyun niye açılmıyor bilen söylesin
avatar
ebrar su
2017-04-22 12:03:25
bence çok güzel ve korku dolu bir macera gerçek hayatta da olmasını isterdim galibaa yaa
avatar
ebrar su
2017-04-22 12:03:13
bence çok güzel ve korku dolu bir macera gerçek hayatta da olmasını isterdim galibaa yaa
avatar
HackeR GameR
2017-03-11 19:59:43
Oyunun açılmasını bekliyorum açılınca video çekiceğim ve Youtubeye atıcağım bu arada 34 aboneyim Kanalımın linki yakına gelir :)
avatar
ece
2016-11-06 14:00:46
bu oyun açılmıyo :(
avatar
asiyenur
2016-11-04 17:31:45
bence hiç korkutucu bir oyun değil
avatar
mustafa
2016-10-29 16:04:25
oyun güzelmiş
avatar
SLENDERMAN
2016-08-02 10:44:14
HEMEN ORMANA GELIN BENI KACIRDILIAR
avatar
as
2016-07-01 17:22:27

Slenderman karakteri hakkında bilinmesi gereken tüm gerçekleri gün yüzüne bu oyunda çıkartıyorsunuz.

avatar
açılmıyor
2016-07-01 11:49:20
açtıktan sonra mavi şey doluyor, fakat unity şeyi hiç dolmuyor!
avatar
berat çelik
2016-05-20 20:52:46
aman allahım böyle oyun olamaz çok korktum
avatar
kerem
2016-04-18 17:49:35
cok güzel bir oyun
avatar
Ege Alp
2016-04-16 21:57:36

Online korku oyunu daha ne olsun.

avatar
Ayşenur
2016-04-15 23:44:29
Bence korkutucuydu
avatar
zeliha
2016-04-14 20:27:40

Korkunç online oyun fazla yok ama..

avatar
aaaaa cok korkunctu
2016-04-13 12:53:36
aaa aaa cok korkunctu
avatar
devam
2016-04-13 10:48:07
arkadaşlar 1 kişi bile yok ve çok yavaş
avatar
şi
2016-04-12 17:28:39

Slender Games

avatar
ismayil
2016-04-10 15:31:24

salam ben Azarbeycandan ismayil

avatar
mustafa
2016-03-13 18:18:56
la bu nası pyun çok korkunç
avatar
pro
2016-03-12 22:14:58

Yan uygulama açılamadı gibi şeyler diyorsa bilgisayarınız da program eksik demektir. O zaman program yüklemeyi deneyiniz bence. Başka türlü oynayamazsınız.

avatar
doruk
2016-03-12 21:40:25
oyuna daha girmedin isyan :(
avatar
kerem
2016-03-12 21:38:31
abi oyuna girip çıktım direk korktum
avatar
kaan
2016-03-12 13:37:46
amk onnumara oyun
avatar
jerno
2016-03-11 19:22:21
Oyun Güzel Tavsıye Ederim
avatar
alev
2016-03-03 14:54:35

Online korkunç oyun sevenler bence beğeneceklerdir.

avatar
Emır
2016-02-21 22:46:28

Başlıcam birazdan oynamaya inşallah yorumlarda yazıldığı kadar etkileyicidir. Bu arada Slender karakterinin oyunlarını daha önce oynamıştım. Neredeyse hepsi çok güzeller ama bunun için de aynı şeyi söyleyemicem...

avatar
jessica
2016-02-14 19:59:17
hello Slenerman :)
avatar
can
2016-02-08 17:08:02

oyundaki grafikler gerçekten çok hoş duruyor lag sorunu yaşamamak için internetinizin yüksek olması gerekir bilginize arkad8aşlar iyi oyunlar dilerim hepinize :)

avatar
ege
2016-02-07 15:18:21

Korku oyunun da Online olmasına fazla gerek yoktur diye düşünüyorum. Çünkü yeterince fazla korkutmuyor gerçek oyuncular. Bana göre en iyisi Slender Man normal olanlarıdır. Bir de Scary Maze oyunu vardır. Oda olağanüstü korkutucu diyebilirim. Ama onlar online değildir..

avatar
zehra nur
2016-02-04 17:26:00
salak nisa bu oyunların orjinalibilgisayar oyunu bu oyununda gerçek adı slender the arrvil bilgisayar korku oyunların yanında bunlar tırt kalır bi outlast ve five nights a at fredst serisi oyna ozaman waverly hills sanatoirum hastanesine yatarsın korkudancano
avatar
asdad
2016-02-04 15:21:23

Hayatımda oynadığım en iyi online oyunlardan birisidir.

İşte bize böyle oyunlarla gelin lütfen biz böyle uygulamalardan hoşlanıyoruz. Çevrim içi diğer arkadaşlarla birlikte korkmak kadar eğlenceli birşey yoktur.

avatar
marat
2016-01-30 13:05:26

Online oynanması en güzel yönlerinden birisi fakat Türkler online korku oyunlarında fazla yer almıyor. Ya da bana hiç denk gelmiyor. Çünkü oynadığım insanların %90'ı karşıma yabancı olarak çıkıyor. Ne söylediklerini anlayamadığımdan dolayı fazla iyi anlaşamıyoruz.

avatar
ahmet
2016-01-30 11:36:28

Bu slender aynı basketbolçular gibi. Boyu falan ne kadar uzun ama çok zayıf gerizekalı. Uzun bir kavak gibi duruyor aynı. Ama çok korkunç olduğu da gerçek. Nereden çıkacağı falan hiç belli olmuyor.

avatar
nisa beren
2016-01-29 13:54:20
yahu oyun açılmıyor bu nasıl oyun ya açılmıyor birşey etmiyor böyle oyun olurmu böyle oyun hiç görmedim hiiiiiiiiiiiiç beğenmedim
avatar
ömer
2016-01-26 15:10:53

çok korkunç yapmışsınız keşke bu kadar korkunç oyun yüklemeseydiniz. Çünkü ben böyle oyunlardan fazla etkileniyorum ve etkisi altında kalıyorum.

avatar
mehmet
2016-01-26 14:20:11

Slender man hayranlarının belki de en sevdiği oyunlardan birisi budur. Oyun oldukça korkutucu olduğu kadar macera severlerin de ilgisini çekecek türdendir.

avatar
Barış
2016-01-25 18:32:41

Slender çok tehlikelidir. Bu yüzden bu oyunda yer almadan önce iyice düşünmenizi öneririm. SOnra olacaklar sizi derinden etkileyecektir. Hatta bu karakter rüyanıza girerse bir daha asla çıkmayacaktır. Yani bunların hepsini iyice düşünün...

avatar
SILA
2016-01-25 12:54:07
ABİ OYUN HATASIYLA SLENDERMANI ÖLDÜRDÜM ARTIK SOKAKLAR BENİM SJJSJ :DD
avatar
ruslan
2016-01-25 09:54:20

acilmiyor. AMa daha önce oynadığım için oyun hakkında yorum yapmak istedim.

Benim en sevdiğim korkulu oyunlardan birisidir. Konusu oldukça farklı ve ayrıca online zevkini yaşıyor olmanızda ayrıcalıktır. Şanslısınız aslında oyunda sorun yok bende açılmıyor.

avatar
efe
2016-01-25 09:01:41

Daha dün atarilerde çöp adamların oyunlarıyla eğleniyorduk. Bugün çıkan oyunlara bakar mısınız? Şu oyuna kötü diyebilecek birisini tanımıyorum. Görselliği acayip zengin olmuş. Grafiklerine zaten söz dahi söylenemez. Ha oyun korkunç mu hemde acayip derecede... Ama bana göre 18 yaşından küçüklerin oynamaması gerekiyor.

avatar
hasan
2016-01-22 12:26:52

komik oyuna mı benziyor da gülüyorsunuz. Slender man bir kere dünyanın en korkunç karakterlerinden birisidir. O yüzden böyle gülmeleriniz komiğime gidiyor. Ama bence gülünecek birşey yoktur.

avatar
efe
2016-01-21 23:33:04

ertuğrul sen çok iyi birisisin. Bu yüzden benim en iyi arkadaşımsın. Buraya bu yazıyı yazıyorum çünkü okumayacağını biliyorum. Bir ömür geçse bile göremeyeceksin. Görsende kimin yazdığını asla anlayamayacaksın. Çünkü ben inkar edeceğim.

Ama çok iyi bir dostsun sen fakat çok yanlışların var. Aslında senin doğruların bana yanlış gelmeye başladı. Bunun nedenini asla bilmiyorum.

avatar
asya
2016-01-18 17:55:01
bu ne lanniye oynayamıyorum yardım lütfen
avatar
selma
2016-01-18 10:30:31
oyun hücretsiz mi
avatar
hande
2016-01-10 15:45:14
kızım daha açılıyor off bele bekle canım cıktı aaa sonunda açıldı oynuyucam güle-güle
avatar
ggg
2016-01-07 19:56:50

Abi bir oyundan daha ne bekleyebilirsiniz ki adamlar içerisine korkuyu, gerilimi, macerayı ve en önemlisi de çoklu oynama fırsatını koymuşlar.

avatar
ilkim
2016-01-07 16:54:36
bence çok korkunç
avatar
ilkim
2016-01-06 21:51:10
bence çok korkunç
avatar
ğşşjom
2016-01-05 13:22:04

Online slender man olduğunu vallahi yeni görüyoruz. Bu siteyi arkadaşım Cem ile birlikte yeni keşfettik. Bundan sonra korku sitesi denince aklıma gelen ilk site burası olacaktır.

avatar
efe
2016-01-03 14:03:00
haha
avatar
trolololo
2016-01-02 23:00:58
oyun çok muhteşem değil ama zaten daha development ta. Ama nu sitedeki diğer oyunlar güzelll
avatar
gokdeniz
2016-01-02 19:03:09
slendır man çok kötü bir oyun
avatar
yasin taha gültürk
2016-01-01 23:52:12
ama biraz donuyo ama süper oyun vaybeeeeeeeee
avatar
BalkanCumhurErkut
2015-12-31 12:13:58
yorum yazmıyorum.
avatar
jjhjhj
2015-12-30 15:30:53
cok güzel ve korkunç
avatar
LeafLookRS
2015-12-27 21:14:46
b*k gibi mk nası bi oyun kaldırın annızı skim
avatar
orospu
2015-12-27 11:03:19
bence çok korkunç ıhhh titredim derken öldüm
avatar
efe
2015-12-26 20:57:18
beyler bu online mi bilmiyorum söyleyin=D
avatar
erkin
2015-12-25 19:04:14

Slender laneti gerçek diyorlar sizce aslı var mı arkadaşlar. Yani gerçekten Slender Man var mı ve çocukları öldürüyor mu yoksa bu bir rivayet mi?

avatar
devran
2015-12-24 12:09:48
muhteşem bir oyun harika çok korkunç
avatar
ahmet
2015-12-20 10:56:19
oyun acilmiyo
avatar
ahmet
2015-12-20 10:54:23
tammam
avatar
ahmet
2015-12-20 10:54:23
tammam
avatar
seliman
2015-12-18 13:37:08

Slender man hayranlarını yakından etkileyecek olan bu oyunda ölümsüz ruhlarla karşılaşacaksınız.

avatar
slen
2015-12-18 13:36:39
korku başlıyorr
avatar
deniz
2015-12-13 09:36:21
oyun güzel çok iyi teşekkürler korkuoyunu
avatar
berk
2015-12-12 21:35:15

Slender man hayranları lütfen yorumu beğenelim ;)

avatar
muhammed
2015-12-08 16:39:33

açilmiyoo diyorsunuz ama ben 1 saattir sorunsuzca oynuyorum. Ama oyun online falan değil tek başıma oynuyorum.

avatar
devran
2015-12-06 14:14:52
şehirdesin şehirdesin şehirde kaybettiginde ormana geçiyosun MUHTEŞEM BİR OYUN
avatar
talha
2015-12-03 17:57:13
gaye unıty wep player idirmen gerekıyor ben ındırdım acıldı tesekkur ederım :)
avatar
oyun adamı
2015-11-30 21:07:04
çok ii yayında çektimmmmmmmmmmmmmmm
avatar
fgrfggg
2015-11-29 15:45:09

Online korku oyunları güzel oluyor ama hep yabancı insanların olması kötü arkadaşlar lütfen oyuna girerken korkuoyunu.net sitesinden geldiğinizi yazınız. Böylelikle birlikte hareket ederek slender man hakkından gelebiliriz. Yani öldürmek için birlik olmamız gerekiyor.

avatar
Savas
2015-11-29 13:08:28
en qesenggggggggggggg oyunnnnnnnnnnnnnn
avatar
rew
2015-11-29 08:49:09
COK IYI
avatar
Burkay Davulcu
2015-11-25 10:44:25
İniyo kankamla oynuyacam altıma s*çıyom :D
avatar
çınar
2015-11-18 16:44:40

Slender online versiyonu sayesinde ilk defa online korku oyunu oynamış olduk. İndirmeden direk site üzerinden oynayabiliyorsunuz.

avatar
GAYE
2015-11-18 14:48:29

oyun açılmıyor beyaz ekran çıkıyor lütfen düzeltin oyunu oynamak istiyorum nolur. Bu arada Slender man hakkında biraz daha yazı paylaşırsanız sevinirim.

avatar
ramazan
2015-11-15 06:20:27
the slender man niye açılmıyor
avatar
efe mert
2015-11-12 15:04:58

NE SALAK BİR OYUN BUUUU AÇILMIYO BE MADEM OYUNU KOYUYUSONUZ BU SALAK OYUNU AÇIN BEEEEEEE

avatar
GAYE
2015-11-11 14:44:12

Slender manyağı olan herkes bu oyunu çok sevecektir bundan eminim. Kesinlikle ölmeden önce oynanması gereken oyunlardan birisidir. Hatta en iyi korku oyunu diyebilirim.

avatar
ela
2015-11-08 11:14:32
bu ne be angutt gibidir da
avatar
MERT ALİ TEKGÖZ
2015-11-07 19:52:46
BİŞEY OLMAZ BEN BİLİYOM
avatar
dead
2015-11-07 13:58:24
çok iyi oyun tavsiye ederim sevenlere ya da sevmeyenlere
avatar
süleuman
2015-11-07 13:11:41
oyun korkunca benziyo
avatar
emir
2015-11-06 16:36:41

aaa online slender man oyununu ilk defa görüyorum. Gayet güzel olmuş ama bence kesin oynamanızı tavsiye ederim.

avatar
efe
2015-11-01 12:27:58
evet gerçek asya kıtasında yaşıyor
avatar
umut
2015-10-30 18:37:00

Slender man hakkında söylenenler gerçek mi arkadaşlar.

avatar
creeper minecraft
2015-10-29 17:11:56
ben hile biliom biyerde demir çitler var oranın arkasına geç slenderman seni sallamaz bile üstüne yürü ve onu it!!!!
avatar
creeper minecraft
2015-10-29 17:09:09
ben slendermanı uçurumdan attım knk lar bug var bence oyunda tavsiye aderim
avatar
MeDiKeRiŞ
2015-10-27 17:10:10
azcık sıkıcı ama oynayın daha bi şeyler söylerdim de oynayın öğrenin
avatar
Esma Nur Öncü
2015-10-24 17:12:08

açılmıyor açılsın bıktım yeter artık kaçıncı oynayışım aaaaa aaaaammmmaaaaaa

avatar
muhammed
2015-10-24 14:04:34
çok güzel oyun kuzenimle oynıycaz açılmıyosa e yazan internetten girin
avatar
sıla
2015-10-24 14:04:15
mohammed benim kuzenim
avatar
muhammed
2015-10-24 14:03:20
çok güzel kuzenimle oynuycaz açılmıyosa e yazan internetten girin
avatar
5465456
2015-10-20 15:34:30
ANANIZI SİKİM OROSPULAR NE KORKUNÇ ANAYINIZIN AMINI YOĞURTLAYA YOĞURTLAYA SİKİM :D
avatar
kürşat
2015-10-12 19:04:03

Adamlar oldukça başarılı oyun yapmışlar. Son derece korkunç ve sürekli adrenalin dolu sahneleri var. Online korku oyunu olması da ayrı güzel...

avatar
BERAAT
2015-10-08 14:23:06
ACILMIYO
avatar
selin
2015-10-04 16:41:24
arkadaşlar oyun neden açılmıyo biliomusunuzçünki unity player gerekli D:
avatar
yağmur
2015-09-21 16:07:06
bu ne biçim oyun açılmıyor
avatar
gjjh
2015-09-21 00:41:43

Online oyunları seviyorum ama ilk defa böylesini görüyoruz. Daha önce online savaş, silah, araba yarışı tarzında oyunlar oynamıştım fakat hiç korkuya benzer bir şey görmemiştim.

avatar
serdar
2015-09-19 19:28:59
oyunu hemen oynamak istiyorum
avatar
betül
2015-09-17 15:15:16
açılmıyor ki neyi güzel
avatar
Emre
2015-09-16 12:32:25

Siktir lan mahmut oyun açılmıyor demişsin ben oynuyorum. Yalan yapmayın amk.

Hatta bu dünyada yapılmış olan tek online korku oyunu..

avatar
ERALP
2015-09-15 13:59:18

İlk defa Online korku oyunu oynuyorum. Ben çok beğendim bu oyunu arkadaşlar sizin de oynamanızı öneririm.

avatar
Gül
2015-09-08 15:50:47
Off korkunç
avatar
burak
2015-09-07 14:30:36

The slender online oyununu ilk defa gördüm ama gerçekten de çok güzel oyunmuş. Bu arada online korku oyunu seviyorsanız bunu da beğeneceksiniz. Ben 6.bölümdeyim benimle oynamak isterseniz oraya geliniz.

avatar
rahimnuralibey
2015-09-05 16:09:00
cok kotu acilmiyor
avatar
yağmur
2015-09-01 18:12:30
açılmıyor çok kötü
avatar
OzanGamingTR
2015-08-28 19:18:16
aaa bütün korku oyunlarını biliyom ama ezik olanlar deyil ahh ne kadar popülerim
avatar
isimsiz
2015-08-27 02:02:26
Açılmıyo ya :(
avatar
burak
2015-08-25 17:42:28
five night at freddys 4 süper
avatar
burakozgul
2015-08-24 15:52:28
byler takım kurcak varmı skyp eklesin ismim krokeri1 yaş 14
avatar
burak
2015-08-21 18:52:03
açılmıyor çok kötüsünüz
avatar
firengiz
2015-08-21 18:12:45
neden acilmiyor
avatar
efe
2015-08-17 19:04:07
oyunkorkunç ama five nighits at fredyy's daha korkunç
avatar
AYTUN
2015-08-17 12:01:34
olum bu ne bicim oyun acilmiyor malsiniz siz hehehehe:D
avatar
yagmur
2015-08-16 10:33:46
bu ne ya acilmiyor
avatar
efe
2015-08-15 12:24:13

niye açılmıyor niye hep aynı tuş çıkıyor bunlar niye bilgisayarlarda oynan mıyor şikayetçiyim

avatar
muhammed
2015-08-14 21:33:06

Açılmıyor ve sürekli bir küp oluyor üstündede soru işareti oluyor her oyununuz böyle hiç birini oynayamadım büyüden berbat bir siteniz olduğunu düşünüyorum

avatar
korku oyunda
2015-08-06 10:31:06
oyunda server açıyom kimse gelmiyo buneyaa
avatar
turbo
2015-08-05 15:16:36
GERÇEKTEN ONLİNE Mİ?
avatar
Ayça
2015-07-29 23:24:57
Oyunda buluşalım.Adım SILA.Eğer beni görürseniz yanıma gelin ve bekleyin.Ben arkadaş olmak istediğinizi anlarım.Oyuna birlikte devam ederiz. İyi oyunlar =))
avatar
serhan arda dursun
2015-07-17 09:41:27
evet kanka olalım
avatar
x
2015-07-15 11:21:30
acilmiyo
avatar
memoli
2015-07-06 22:17:16
ALTIMA 10 kg bıraktım sonra yaladım
avatar
Aytunç
2015-06-27 14:23:11
çok iyi ya
avatar
beril
2015-06-23 11:57:08
açılıyoooooooooooooooooooooooooooo
avatar
mehmet
2015-06-21 11:16:49
am k lan sıçtım altıma
avatar
slenderman
2015-06-20 17:20:47
altıma ettim senin yüzünden slenderman
avatar
batuhan
2015-06-17 22:58:22
OYNAYANLAR
avatar
BAQTUHAN
2015-06-16 17:44:47
SLİNDERMAAAN BANİM AMCİİM OLİİY
avatar
özdemir
2015-06-15 10:04:32
nasıl la oyun
avatar
Nur
2015-06-09 12:14:45
Birazdan oyun başlıcak tırsıyom oğlum asdasd :D
avatar
burak
2015-06-08 00:55:52
knk olan evt desin benden bukadar baaayyyyyy iyi eğlenceler hepinize slendeeerrrrrrr.
avatar
burak
2015-06-08 00:54:51
evet dediğim gibi like atmayı unutmayın benden yorum bukadar knk olan söylesin baayyyyy ben cömertim.
avatar
burak
2015-06-08 00:52:13
yorumlarım için like atın sleeeeeennnnnnnddddddddddeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrr.
avatar
burak
2015-06-08 00:51:19
sleeennnndddeeerrrrmmmaaannnnıııımmmmmmmmm. ullllllllllaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnn oyuuuuuuuuuunnnnnnnnn harrrrrrriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikkkkkkkkkkkkkkaaaaaaaaaaaaaaa.
avatar
burak
2015-06-08 00:47:14

slender harika bir oyun olmuş yönetmene teşekkür ederim benim adım işkence oyunu çok güzel 2 bölmü çıksın çok istiyoruz her gün oynuyorum daha güzel işkence yapıyorum 2 bölmü çıksın nolur..

avatar
Onur
2015-05-31 09:20:41
birisi bana ismini söylesin online oynarız
avatar
efe murat çaga
2015-05-30 15:19:00

oyunu uzun zamandır açamıyordum sonunda açmayı başardım bana göre harika bir korku oyunu kesin oynamanız gerekiyor.

avatar
okan
2015-05-30 14:58:05
süper oyun abisi :D
avatar
rkddrr
2015-05-26 12:27:11
bece çok korkunç
avatar
hüseyin
2015-05-22 17:07:02
lan oyun harika
avatar
murat
2015-05-07 17:25:19
arkadaşlar bu oyunun tek kusuru ölünce you lose demesi ki ölünce slenernin yüzü bide hışırtı olmalıydı
avatar
aşkla aynı değil
2015-05-06 12:43:50

harika tasarımları var slender man zaten lanetli bir yaratıkdır. Ondan oldukça uzak durmaya çalışınız gece rüyalarınıza girerse ölürsünüz :(

avatar
muhammed ali
2015-05-05 11:39:14
oyun açılmıyor
avatar
niko
2015-05-02 20:23:28
fuuuu xowum gelmedi
avatar
Koray
2015-05-01 23:24:34
çok zor açılıyo slender bi çıktı :( :(
avatar
kulelili cob sabri
2015-05-01 11:27:02
açılmeyo kı
avatar
v
2015-04-30 20:29:19
açılmıyo o.ç
avatar
sarak
2015-04-28 13:06:35
açılmıyorrki annan
avatar
slender
2015-04-27 17:19:18
oyun çokkk korkunç öldümmmmm
avatar
MEHMET
2015-04-26 17:49:20
LAN BU OYUNU COK SEVDIM
avatar
MEHMET
2015-04-26 17:45:47
NASILSIN
avatar
ALI
2015-04-26 17:44:08
5388
avatar
murat
2015-04-25 23:23:13
harika oyun
avatar
Emre Aksoy
2015-04-25 18:43:05
Merhaba Arkadaşlar Bu Oyunda Slener Aslında Korku İçin Yapılmış Ama Bazıları Kormaktan............????........??..........Yapıyolar Aslında Bu Oyun Hiç Korkutucu Değil Ama Ben Bu Oyunun Alasını Biliyom Bende GTA Minecrraft ETS2 Her Şey Var Outlast Bile Var İsteyenler Kanalıma Abone Olabilir Kanlaımın Adı Gen. Warrior Ama Yabancı Konuşuyom Kusura Bakmayın XD Oynamayın Çok Bebekçe
avatar
justin
2015-04-21 17:53:58

korkunç hayaletlerin başı slender man diyorlar aslı var mı acaba

avatar
mehmet saygılı
2015-04-20 15:04:35
açılmıyo ki
avatar
ayşe fatma hayriye sütlü nuriyee
2015-04-18 22:22:16
oyun bilgisayardan oynanıyoo
avatar
aylin
2015-04-17 19:56:17
hiç korkunç deil
avatar
harry
2015-04-17 19:05:53
açılmıyo oyun açılmayan oyunu neden yaparlarkı
avatar
metehan123
2015-04-14 15:54:18
lan bu oyunu çok sevdim eh korkunç arkadaşla beraber 3 kişi oynadık ayrı yterlere dağaldık aldık hepsini kağıtların ama neredeyse korkudan patlıcak
avatar
luna
2015-04-14 15:13:55
buneya korku oyunu değil resmen
avatar
cemre
2015-04-14 15:12:24

ödünüzün patlamasını istemiyorsanız oynamayınız arkadaşlar. O derecede çok korkunç vallahi

avatar
ali
2015-04-13 14:23:48
sırf korkmak için o"y"unuyom puan 100<
avatar
yusuf
2015-04-13 11:58:48
kortum lan
avatar
SF Games
2015-04-13 10:12:54
Youtube kanalımıza bekleriz :) oyun çoook güzel
avatar
Rabia Orhan
2015-04-12 21:41:27
YA BU OYUN BANA HİÇ KORKUTUCU GELMEDİ ÇIKINCA GÜLMEKTEN YERE YAPIŞTIM HA BİDE BEN ONUNLA DALGA GEÇTİM OYUN HİÇ KORKUTUCU DEİL
avatar
diyar
2015-04-12 17:37:50

harika mükemmel ve çok korkunç hatta dünyanın en korkunç oyunu diyebilirim.

avatar
üğsasa
2015-04-12 15:41:48
Abi kuş beyinli slender
avatar
yunus
2015-04-11 14:22:32

10 numara oyun arkadaşlar oynamanızı öneririm

avatar
EFE
2015-04-10 22:51:08
ÇOK GÜZELLLLLLLLLL.
avatar
KORA
2015-04-10 20:13:11
AÇILMADI THE CİTY THE PARK ÇIKTI
avatar
TUNAHAN
2015-04-10 18:22:16

Slender online oyunu ilk defa görüyorum çok güzel oyun

avatar
merve
2015-04-09 18:50:12
açılmıyo:(
avatar
Pro SwAt ZoMe
2015-04-09 15:26:14
FUCKK YOU
avatar
ahmet
2015-04-05 09:40:39
abi bune korkutucu adı üstünde slanderman
avatar
samir sefiqe
2015-04-04 22:45:27

Hayatımda bir oyundan bu kadar zevk aldığımı hatırlamıyorum. Gerçekten online slender man oyunu çok güzel kesin oynamanızı tavsiye ederim bayılacaksınız.

avatar
kaporta
2015-04-02 20:59:27
tipi bok gibi oyunu oynayacam şimdi o da
avatar
muhammed
2015-04-02 20:03:15
koku bastı slenderi bile görme den kapattım bide daha 10 saniye bile olmadan kapattım laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
avatar
muhammed
2015-04-02 19:58:19
korku bastı oynı savaş gibi bide sleder man ı bile görmedim hemen kapattım oyunu (:
avatar
kutlay
2015-03-30 23:08:43

gerçekten çok korkunç yaf bu oyun ama en güzel tarafı online oynanabilmesi. Fransadan bir kızla tanıştım bu oyun sayesinde çok korkuyom felan dedi bende korkma yanında ben varım dedim. Çok iyi anlaştık. Türkçe biliyor çünkü kendisi Türk arkadaşlar :)

avatar
ali mehmet gürmüz
2015-03-29 21:11:42
oyun acilmioo
avatar
GÜZEL
2015-03-29 16:24:22

Online Slender olduğunu bilmiyordum. Çok güzel bir oyun bence. Tek problem yüklenmesi uzun sürüyor. Ama kaliteli tüm oyunların yüklenmesi bu şekilde uzun sürüyor zaten. Kesin oynamanızı öneririm.

avatar
ANAN
2015-03-28 18:36:01

Ben bundan daha güzelim

avatar
mvlutcan
2015-03-28 11:58:20
super bısey ben vıdeosunu ızledım
avatar
merve
2015-03-27 22:40:24
hiç oynamadım inşallah güzeldir.
avatar
emre
2015-03-27 19:56:44
abi çok kötü ya