Slender Man Katili - Korku Oyunları - En İyi Korku Oyunu Oyna
    Popüler
    • Korku Labirenti
    • +18 Korku Oyunu
    • 3D Ayıcıklarla 5 Gece 2
    • 3D Korkunç Gözler
    • The Slender Online
    • Minecraft Slender Oyunu
    • Siyah Güller 3D
    • 3D Ayıcıklarla 5 Gece
    • Ayıcıklarla 5 Gece
    • Korkunç Şato
    • 3D Çıkmaz Labirent
    • Akıl Hastanesi 3D
    • Kanlı Hastane
    • Slender Man Katili
    • Slender Kogama - Online Korku
    • Korkunç Slender Man 3D
    • Kırmızı Buton
    • Seni Özledim 2
    • Slender Peşinizde
    • Çarşamba Karısı
    • Slender Must Die
    • Korkunç Odadan Kaçış
    • 3D Korkunç Orman
    • Korku Labirent
    • Korku Dolu Ev
    • Slender Man Kış Korkusu
    • Slenderman Mystery Forest
    • Maryse

    Benzer Oyunlar

    Sponsor
  • Slender Kogama - Online Korku
  • Sponsor
  • Slender Peşinizde
  • Sponsor
  • Anonim Mesajlar
  • Sponsor
  • The Slender Online
  • Sponsor
  • Slendytubbies 2

Slender Man Katili Oyunu Oyna

Tuşlar: BOŞLUKWASDFAREEF

Slender Man Katili Oyunu Hakkında

Slender Man Katili adını verdiğimiz oyun bilgisayarınıza yüklenmesi diğerlerine oranla biraz daha uzun sürebilecektir. Fakat gerçek anlamda çok kaliteli hazırlanmış olmasından dolayı kesinlikle beklemenizi öneririm. Karakterinizle birlikte gizli bodrum katında ilerleyeceksiniz. Burası oldukça karanlık olduğundan gözünüzün önünü dahi görmekte zorlanacaksınız. Fakat yapacağınız tek şey lambayı yakmak olacaktır. Bunun için ‘F’ tuşunu kullanabilirsiniz. El lambasının pilleri bitene kadar önünüzü geçerli yerleriyle aydınlatacaktır. Daha sonra Slender Mani öldürmek için silahı bulmanız gerekiyor. Tam olarak nerede olduğu belli olmamasından dolayı aramak zorundasınız. Bütün odaları gezeceksiniz. Yalnız dikkatli olun çünkü odalarda çok fazla cesetlerle karşılaşabilirsiniz. Onu gördüklerinde kalp krizi geçirenler, çarpılanlar ve çok daha değişik şekilde ölenler mevcuttur. Korktuğunuz anda kazanmanız daha zor hale geleceğinden dolayı cesaretli olmaya özen gösteriniz. İlerledikçe ona bir adım daha yaklaşacak olmanızdan dolayı elinizle tetiği asla bırakmamanız gerekiyor. Slender Man Oyna adında paylaşılan en güzellerinden birisi diyebilirim.

Yorumlar




avatar
zeyneb
2016-09-17 11:52:49

Bu oyunda katil oluyorsunuz o yüzden çocukların fazla ilgi alanına girmemesi daha iyi olur. Ölümcül bir efsanevi canavarın peşinden gidiyor ve onu öldürmeye çalışıyorsunuz. Gazanız mübarek olsun :)

avatar
furkan
2016-06-04 15:50:37
abı cok guzel gece oynadım
avatar
atay
2016-02-27 19:34:11

Eğer onu öldürmeyi başarırsanız ki bu çok zor çünkü öldükten sonra tekrar canlanacaktır. Ama başardınız diyelim bundan sonrasını özgür yaşayacaksınız. Slender man katili olmayı ben çok istiyorum.

avatar
berat
2016-02-17 18:53:32

Slender Man zamanında insanları öldürmek için günlerce aç ve susuz kalmıştır. Açlıktan öleceği zaman bir anda cinler tarafından ona büyü yapılmış ve bu hale gelmiştir. Normalde oda bizim gibi insanmış. Anlattıkları hikayeler bu şekilde ne kadar doğrudur bilemem...

avatar
osman
2016-02-07 15:47:14

Katil olmayı seviyorsanız bence aradığınız en muhteşem oyunlardan birisi bu diyebiliriz. Slender Man'i öldürmek gerçekten de çok keyif verecektir. Onun peşinden giderken asla korkularınız ile yüzleşmeye çalışmayınız.

avatar
meryem azra
2016-01-25 20:35:24

Slender man öldürmek eğlenceli ama bana göre dünyanın en zor işlerinden birisidir. Arkadaş silahtaki bütün kurşunları sıktığıma rağmen halen yaşıyor ne yapacağım anlayamadım gitti. ..

avatar
selim
2016-01-19 19:15:05
açılmıyor lan
avatar
MERT
2016-01-18 18:17:44

Zevkle oynadım teşekkürler korkuoyunu.net böyle bir oyunu bizimle paylaştığınız için...

Arkadaşlar bu arada slender man öldürmek için yeni silahlar bulmanız gerekiyor. ODaları gezin ve daha güçlü silahlar elde ediniz.

avatar
ilkim
2016-01-08 13:59:08

Slender man öldürmek isteyenler becerilerini ve yeteneklerini bu oyunda gösterebilirler. Bakalım ne kadar cesursunuz hep beraber göreceğiz.

avatar
ayse
2015-12-22 13:08:55
coooook güzeeeeeeel herkes oynasın
avatar
hebun
2015-12-20 10:30:57
ben bunu oynamak istiyorum
avatar
berkant
2015-11-22 11:23:11

Slender man katili çok güzel oyun ama keşke daha farklı silahlar falan da olsaymış daha güzel olur du...

avatar
MEDİKAREŞ
2015-10-30 15:10:51
harika tavsiye ederim muhteşem ve korkunç
avatar
HADİSE
2015-10-28 10:22:18
ÇOK VE ÜRKÜTÜCÜ BİRAZ GEÇ AÇILIYOR
avatar
yiğit
2015-10-27 21:53:01

Slender man bana göre dünyanın en korkunç oyunu hatta sadece bana göre değil herkes için öyledir.

avatar
mahmut
2015-10-25 11:24:26
oynanılm8ıooooooooooooooo
avatar
onur kaan
2015-10-17 17:20:08
abı oyun calışmıyo oun desteklenmıyr dıyo
avatar
WERF
2015-09-25 15:48:18
SLENDERMAN ÖLDÜRMEK GÜZEL ÇÜNKÜ O BİR CANAVAR
avatar
pipi
2015-09-24 10:14:45
pipiiler güzeldir
avatar
mustafa
2015-09-03 15:07:24

Slender Man Katili olmak istiyorsanız ne olursa olsun gözünüzü dört açmanız gerekiyor. Hedefiniz daima büyük olmalı aksi takdirde düşmanlarınızı öldürmekte zorlanırsınız.

avatar
mehmet
2015-09-02 14:34:09

Lan hepiniz saçma sapan yorumlar yapıyorsunuz. Oynayıun oyununuzu bakın keyfinize bana göre süper bir oyun. Slender man öldürmek istiyorsanız buyrun deneyiniz.

avatar
pou
2015-08-24 19:45:58
acılmıyor canım
avatar
salman
2015-08-23 08:47:05

Slender Man katili olmak için onu vurmak zorundasınız. Nereden çıkacağını bilemeyeceksiniz.
Arkadaşlar birde merminiz bitti ve halen ölmediyse kaçan kişi o değil siz olacaksınız. Tekrar mermi bulana kadar kaçmazsanız sizi öldürecektir.

avatar
osuruk
2015-08-18 14:28:09
osurukkklarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr birleştiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii sonra bırt yapmıiyı amaaaaaaaaa osurukkklarrrrrrrrrrrr
avatar
gggg
2015-08-15 16:52:17

oyun saçma veçok ışıklı lütfen biraz daha karanlık yapın

avatar
utku
2015-08-13 13:01:44
ananı sikem gkfgufjmgujcjhfgujcvu
avatar
volkan
2015-08-13 13:00:42
lan ananı bu ne açılmıuor mk
avatar
jssj
2015-08-08 14:22:43
mallar unitiyi desteklemiyo
avatar
yağız
2015-07-31 17:59:40
oyun acılmıyooooooooooooooooooooooooooo
avatar
aslı
2015-07-23 12:09:03
oyun açılmıyorrrrrrrrrrrrrr
avatar
Melisa
2015-07-20 19:52:13
çok saol site korku oyununları çok güzel korku viedyoları sevmem oyunlarını severim devam edin korku oyunlarına
avatar
SELIN
2015-07-19 15:59:45

Arkadaşlar herkes slender man katili olmak istiyor bundan eminim ama onu vurabilmek için öncelikle cesur olmalısınız.

avatar
NNFGH
2015-07-13 22:14:26

oyun desteklenemiyor diye yazı çıkıyo.her seferinde açılmıyor. Böyle hata alıyorsanız tarayıcınızı değiştirerek deneyiniz arkadaşlar. Ben de böyle hata alıyordum mozilla yükledim mozilladan oynayabildim. Tabi bilgisayarınızda unity player programı da yüklü olması gerekiyor.

avatar
VectorKoray
2015-06-26 16:13:51
slenderman hiç korkunç değil. resmen geldiğinde kormak yerine parti veriyoz :Dadaksd
avatar
beril sıla çetinkayalı
2015-06-25 18:51:31
ama hiç korkunç deilki :) bnce çok güzl ya harıka :) :) :) :) <3 <3 <3
avatar
batuhan
2015-06-24 21:47:05
bendaha oynamadım bakacam tırs tırs madundayım
avatar
ahmet
2015-06-22 23:25:05
sa
avatar
4t4
2015-06-20 12:01:41
BU OYUNUN ANASINI SİKEYİM AMINA KODUM SİDİRİRİN GİDİN
avatar
dfgdf
2015-06-18 14:43:02
bu oyun açılmı o amınasikem
avatar
HASAN
2015-06-17 14:21:00
SLANDARMAN HER YARRAMIN KAFASINDAN ÇIKIYOR
avatar
mehmet
2015-06-16 22:03:24
ebesini siktimin oyunu acılmıyo
avatar
berkay
2015-06-15 13:24:13
açılmıyoki oyun
avatar
sadssfd
2015-06-10 13:40:26
amına sdsosdkjsf
avatar
sanane
2015-06-09 19:57:37
Ya açamadım ben unity web player var ama açılmıyo
avatar
iskeletin
2015-06-06 11:48:12
aynen mete
avatar
Onur
2015-05-31 09:18:11
birisi bana ismini söylesin online oynuyalım
avatar
METE
2015-05-30 13:59:02
SLENDERMAN DAN KORKMAYIN O ZATEN SAHTE
avatar
ege
2015-05-25 12:09:05

KORKU OYUNLARI ÇOCUKLARIN KABUS GÖRMESİNE NEDEN OLUR BÖYLE ŞEYLER KOYMAYIN

avatar
er
2015-05-24 19:16:43
berbat
avatar
bedriye
2015-05-24 00:26:55

çok korkutucu ve ürkütücü bir oyun ama sonunda slender man katili oluyoruz. Slender man denen şerefsizden intikamımı alıyorum ya o yeter :) Kesin oynayın oyun adrenalin isteyenler için süper...

avatar
efe paydaş
2015-05-20 22:39:16

Slender man katili olabilmenin zevkini yaşıyorum anasını satayım hep o bizi öldürüyordu sıra bana geldi :)

avatar
elif
2015-05-09 20:06:19
varya ben slendermanı öldürmeyi severim özelikle eyesi
avatar
yiğit
2015-05-08 22:34:42
slende cok sevılen oyun olduğu için ben slender man oyunlarını sevıyorum
avatar
amk
2015-04-18 14:33:43

slenderi öldürmek benim işimdir. Bu tarz oyunlara bayılıyorum

avatar
Ahmet Gamesport
2015-04-17 18:40:35
arkadaşlar çok korkuyom ıngaaaaaaaa vidou çeksem youtube çok korkcak ya :( KORKUYOM SLENDERMANI GÖRÜNCE ANNE DİYE BAĞIRIYOM :D
avatar
alexis
2015-04-17 16:28:18

silmeyen varmı be

avatar
SLENDERMaNYaGı
2015-04-14 16:00:49
oyunda varya çok korktum :D lan AD.A:D:AS:d.A:SD:asdasdsafda:AD :D korkunçmuş elinize salık
avatar
ayaz
2015-04-12 20:13:59
çok merak ettim açılmıyo yahu.şu an sinir krizi geçiriyorum bi yandanda merakdan çatliyorum.nasıl bi oyun acaba.
avatar
ahmedcan
2015-04-02 15:50:10
çok korkunç lan
avatar
emir
2015-04-02 15:41:10
ne bu açılmıyo
avatar
yasin
2015-03-31 19:45:12
ben oyunu sevdim güzel eline sağalık
avatar
yusuf
2015-03-31 17:32:45
bune lan abi oyun manyak bişey
avatar
eyba
2015-03-28 16:51:49

Katil olamıyoruz ki hep o bizi öldürüyor. Ya silahın içinde mermi bitiyor ya da ona benzer ufak tefek sorunlar çıkıyor.

avatar
slenderwomen
2015-03-25 15:27:33
good
avatar
buğra
2015-03-24 18:19:06
şlak şlak şlak
avatar
kutlay
2015-03-22 16:32:17
gerrrs mod oyna daha korkunç zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
avatar
ahmet
2015-03-19 15:59:03

Abi öldüremiyorum ki öle her zaman ben oluyorum.

avatar
samet
2015-03-17 18:49:59
burak kaç saat önce yazdın bunu gardaş
avatar
burak
2015-03-16 19:45:16
kolay
avatar
emir
2015-03-14 23:44:31
çok güzel
avatar
yiğit
2015-03-14 20:28:13
4 kere oynadım piç sonuncu notu alıyordum hayvan öldürdü
avatar
samet
2015-03-14 17:22:05
la bi git
avatar
ibrahim
2015-03-14 16:33:28

Katillerin en tehlikelisi benimdir benden başka tehlikeli var mı?

avatar
fatih
2015-03-13 16:03:27

Daha ne olacak süper oyun işte. Anlamıom ki millet ne bekliyor.

avatar
hakan
2015-03-10 21:20:54
siz bunun gerçeğini oynayın bakalım noluyoo
avatar
sen sor sanane
2015-03-07 18:49:11
sen sor sanane
avatar
Sanane
2015-03-07 13:52:16
Adam Ol Adam Gibi Soru Sor
avatar
BokAdam
2015-03-07 13:51:05

bu adamdan nefret ediyorum ya tam 1 tane kaldı onuda bulacaktım ki bir anda beni arkadan sardı.

avatar
samet yemenlinin SLENDER hali
2015-03-06 18:41:00
abi 2 kişilik oynanıyosa yorum yazan herkezle oynayalım silerdrmeni ağlatalım olurmu?
avatar
ahmet
2015-03-06 17:03:41
çok iyi
avatar
yücel
2015-03-04 16:10:43
ateş ediyorum ölmüyor bir vuruşta -98 can gidiyor! (slenderman vurduğunda)
avatar
selva
2015-03-01 18:23:48
çok güzel
avatar
deran
2015-03-01 17:57:21
sıçtım offff
avatar
memmed
2015-03-01 14:47:50
bunun ozelliklerini cokda bilmi yorum
avatar
ali
2015-02-26 14:51:19

Sanırsam oyun yurt dışında hazırlanmıştır

avatar
ALI
2015-02-24 16:33:29

of be acayip çok korktum varya tüyleriniz emin olun diken diken olacaktır. Etkileyici sahneleri oldukça fazladır.

avatar
yasin
2015-02-23 14:55:42

slendermani nasıl öldüreceğiz ki ben onu görünce korkudan kaçacak yer arıom silahı çekiom tam ateş edeceğim nasıl ellerim titriyor çok korkunç bence hiç başlamayınız bile

avatar
burak
2015-02-21 16:36:54
açılmıyo
avatar
aydın
2015-02-21 14:44:33
olun siz gerizekalısınız
avatar
görkem
2015-02-19 16:25:18
çok kolay
avatar
öküz boğanı tutmayın
2015-02-17 21:14:21
ben giremiyöm çarpı işareti çıkıyo sonra küfür ettiriyo açmayı başardığımda çok korktum slender man a sövdüm çok korkutucu
avatar
osman talha
2015-02-17 13:00:38
çok güzel oyuna başlarken as kalsın altıma işiyodum
avatar
Aslıhan
2015-02-14 16:28:42
harika bir oyun
avatar
MUSTAFA
2015-02-14 11:37:56
GÜZEL
avatar
yiğit
2015-02-13 18:40:07
edeceğim korku dediğinize bak
avatar
bedir
2015-02-08 16:05:40
oyun güzel korkduğum yerler birden önüne çıkıp dııınnnn diye yerlerdi silah hoşuma giti sılender korkunç değildi ama güzeldi
avatar
sude
2015-02-05 13:06:55
allahım ya altıma sıçtım adam kardşıma 2 kez çıktı 2sinde de öldüm
avatar
Doğan Kesim
2015-02-04 19:00:16
çok güzel korkunç ama iyi
avatar
mehmet
2015-02-04 13:29:22
pis oyun bela bela kara bela kara bela
avatar
mehmet
2015-02-04 13:26:49
çok güzel oyun ben beyen dim
avatar
Sarp
2015-02-04 11:56:11
Çok korkunç bir karşına çıkıyo silahla ölmüyoda
avatar
furkan
2015-02-03 21:42:52
lan bune biçim oyun çok kötü
avatar
yiğit
2015-02-02 21:07:19
bu oyun acılmıyo
avatar
oyku
2015-02-02 16:46:28
bu
avatar
demir
2015-01-31 18:28:39
hastırrrr çok tırstım
avatar
elly
2015-01-31 14:50:16
bu oyun berbat
avatar
mehmet
2015-01-31 13:17:11
süper çok k
avatar
açelya
2015-01-30 17:25:01
süper oyun yahu
avatar
egemen
2015-01-27 15:11:17
lan herkesin profili hello kitty hahahahah
avatar
yigit
2015-01-26 12:19:27
çok kokuyorum ananııııııııı .D.D:D:D:
avatar
mertcan
2015-01-26 12:18:42
ln lnln korkuyomlnnnn
avatar
REMZİYE
2015-01-22 22:04:04
GÜZEL
avatar
asdasdasd
2015-01-22 15:21:39
ya heeeeee
avatar
Kağan
2015-01-19 16:52:09
Nereye korkunç
avatar
KURNAZ
2015-01-09 23:24:36
çok korktum lan seslerden çok güzel oyun müthiş be :D
avatar
emircan
2015-01-08 20:36:33
güzel di i ii i iii i i mklar
avatar
sanane
2015-01-06 15:57:55
harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
avatar
ege
2015-01-04 15:50:30
açılmıyo uniti istiyo bıktım hemde kil slender
avatar
YİĞİT UMUT
2015-01-01 17:13:33
ACABA NASIL OYUN
avatar
hacker hektor
2014-12-26 20:40:25

slmander eizk cıktı amk bi hile ypaitm adam bana dokunamdı hep gebertimmm

avatar
slendermaster
2014-12-26 16:19:50

arkadaşlar slender must die silent forest yazın süper slender gebertme oyunu çıkcak 3d bide daha çok silahvar

avatar
Ayca
2014-12-24 17:13:44

Hiç korkunç değil bence.

avatar
YASİN
2014-12-24 13:07:23

LA Bİ GİT AÇILMIYO AMK

avatar
burak
2014-12-22 15:08:39

onçika

avatar
yusuf
2014-12-20 16:37:52

ya selendermeninede

avatar
uğur
2014-12-19 17:06:12

açmadım ama çalıışıyor Surprised

avatar
bunu okuyan amk
2014-12-19 10:24:44

ada bakın abi silindirmanın tipi kötüye benziyo ve hiç korkuç deilCool

avatar
sdasdsa
2014-12-17 19:04:50

sdasdasdasd

avatar
aleina
2014-12-08 19:39:26

korkunc oyunSurprised

avatar
aykut
2014-12-06 23:01:14

bu slender gerçekte var

 

avatar
efe ve aydıncan
2014-12-06 13:50:19

oha nasıl bir oyun çok korktum ama gerçekten de çok da eğlenceli bir korku oyunu :(

avatar
eren
2014-11-27 11:15:24

bu mu korkunç lan Cool

avatar
kaan
2014-11-26 15:22:17

öldürmeli güzel olmuor bence kaçmalı olsa daha çok altımıza sıçarız :D

avatar
salatalık
2014-11-22 11:57:42

fenerin pili yok kapandığında aç kapa

avatar
Alara
2014-11-19 16:18:05

 oyun çok eğlenceli maceraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D :D :D

avatar
eray
2014-11-15 16:58:33

zar zor açılıor jfkdhlsjdkoflsg

avatar
KIYMET
2014-10-29 12:49:25

ÇOK KORKTUM VALLAYell.. BÖYLE BİR ŞEY BEKLEMEZDİMYell

avatar
mutlu
2014-10-29 10:18:42

f ye basarken ışşık açıyo yanındaki masada bitane silah olması gerekiyo

 

avatar
ANONİM
2014-10-28 22:57:12

ASDASDASDA

avatar
saw
2014-10-25 18:56:43

geçmiş olsun işşalahFrown

avatar
eren
2014-10-23 10:50:22

çok korkinç

 

avatar
faruk
2014-10-21 18:25:00

oyun çok güzelllll!!!!!!çok GüzelLaughing

avatar
ergül eray adıgüzei
2014-10-19 15:41:25

kardeşim öldü 1 yaşında görünce Cry

avatar
melek
2014-10-18 16:26:05

bu oyun çok güzel ve korkunç :O

avatar
murat
2014-10-18 14:33:16

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

avatar
mert
2014-10-13 16:06:04

çok güzel

avatar
eray
2014-09-16 18:37:30

nfuhguerhgerpghe9

avatar
yusuf
2014-09-12 19:27:10

nbr knklar yahuu :D Cool

avatar
jigsaw
2014-09-09 08:47:29

yüklemeden iyidir

avatar
mamu
2014-09-04 15:58:16

bilmem

 

avatar
kerem
2014-09-01 11:18:03

kasıyo ama guzelCool

avatar
arda
2014-08-27 19:51:56

oyun nasıl

 

avatar
ali
2014-08-25 20:53:00

açılmıyor booookkkk

 

avatar
Götlük
2014-08-25 20:17:43

bok gibi oyun ağzına sıçam

 

avatar
Halil
2014-08-24 11:48:15

Tövbe Tövbe

avatar
MAMUT
2014-08-21 20:09:59

OOOOOOOOOOOOOOOOOOO

 

avatar
sabri
2014-08-21 14:11:41

wadaaa 0.o

 

 

avatar
mehmet
2014-08-19 14:23:16

güzeldir yeni oynıcam

 

avatar
kemal
2014-08-17 19:46:21

altıma yaptım :(

 

avatar
göt1
2014-08-15 18:45:50

god

 

avatar
adim
2014-08-14 16:41:38

zaaaaaaaaaaaaa

avatar
yiğit
2014-08-13 18:17:02

çok iyi

avatar
baran
2014-08-02 14:38:26

güzel i ndirmeden iyidir

 

avatar
gfdxg
2014-07-27 15:18:53

korkunççç

avatar
Mehmet Aldırmaz
2014-07-23 22:12:02

iiiiiiiii :D 

avatar
213231213
2014-07-20 20:41:12

yeter güzel mi ?????????**

211111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111

avatar
ismail
2014-07-19 13:43:36

süperrrrrrrrrrrrrrr

 

avatar
gökhan
2014-07-17 13:03:33

ov  iyi  oley   yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Cool

avatar
stephano
2014-07-14 17:21:23

siteye çok teşekkür edrim oyunu indiredim bende burdan videosunu çektim

avatar
burak
2014-07-14 10:48:38

süper